reparatie vragen

reparatie vragen

Klik s.v.p. op de vraag die u heeft om het antwoord te openen

In elke woning komt wel eens een klein of wat groter technisch mankement voor.
Voor onderstaande zaken kunt u zelf  afspraken maken met onderhoudsbedrijven die door de WOV zijn geselecteerd. Voor de "andere storingen" (dus geen gas, electra of cv mankement of spoedreparatie) kun u het reparatieformulier invullen op de website

 

U heeft glasschade en wil dat zo snel mogelijk oplossen. U dient dan contact opnemen met Centraal Beheer, tel.: 0800 – 022 9955, u bent via de WOV voor glasschade verzekerd. Zij zorgen voor vervanging en/of reparatie.

U heeft storing aan uw Cv-installatie. Wat nu? Soms kunt u zelf iets doen, zoals radiatoren bijvullen of ontluchten. In andere gevallen meldt  u de storing telefonisch bij Feenstra Warmte Totaalzorg: tel.: 088-845 5000

U heeft problemen met het riool? Bel met Riool-Reinigings-Service RRS, tel.: 0800 – 099 1313 Zij zullen zo snel als mogelijk het probleem verhelpen. 

Voor het melden van een spoedreparatie kunt u 075-684 4524 bellen (toets 4 bij een calamiteit) ook buiten kantoortijd (toets dan 6 bij een calamiteit). In alle gevallen hoeft u niet het hele bandje te beluisteren u kunt meteen uw keuze maken.
Spoedreparaties zijn bijvoorbeeld: gaslekkage, spuitende waterleiding, stroomstoring en ernstige dak lekkages. Blijkt achteraf dat de reparatie niet spoedeisend was, dan brengen wij de kosten bij u in rekening.

Leg het voor aan de Technische Dienst. U kunt uw melding 24 uur per dag via een reparatieformulier aan ons doorgeven. Dat is vaak makkelijker voor u en ons.

U kunt natuurlijk ook bellen. De Technische Dienst is ‘s ochtends van 8 tot 10 uur bereikbaar. tel.: 075 - 684 4524.