Telefonische bereikbaarheid en onze service

Wanneer u ons belt zult u merken dat we een aantal zaken hebben veranderd om onze service aan u te verbeteren.

Tussen 8 uur en 10 uur in de ochtend

Zo krijgt u voortaan via een keuzemenu de mogelijkheid om rechtstreeks een storing door te geven van uw CV-instalatie, glasbreuk door te geven en verstopping. Nog belangrijker is natuurlijk dat u in de ochtend tussen 8 uur en 10 uur uw nieuwe reparatieverzoek kunt doorgeven of informatie kan inwinnen over een lopend reparatieverzoek. U wordt dan doormiddel van keuzetoets 4 rechtstreeks doorgeschakeld naar onze aannemer. De voordelen zijn duidelijk, de aannemer kan meteen een afspraak met u maken voor verdere beoordeling van uw reparatieverzoek of meteen een afspraak maken voor daadwerkelijke reparatie. U weet meteen waar u aan toe bent, het probleem wordt opgelost en op een tijdstip dat u het beste past. 

Vanaf 10 uur tot 16:30 uur

Wanneer u via toets 4 (na 10 uur) onze aannemer aan de lijn krijgt kunt u informatie krijgen over uw al lopende reparatieverzoek. U kunt (na 10 uur) geen nieuw reparatieverzoek doorgeven, we vragen u vriendelijk dat de volgende morgen tussen 8 uur en 10 uur door te geven.

Los van het gemak om een directe afspraak te kunnen maken met onze aannemer gaan we ook weer de telefonische bereikbaarheid vergroten. Ook op vrijdag krijgt u contact via toets 4. Ook op vrijdag kunt u nieuwe reparatieverzoeken alleen in de ochtend doorgeven van 8 tot 10 uur.

Technische dienst

Zoals u gewend was kunt u ook nog de technische dienst van de WOV bereiken maar alleen tussen 8 en 10 uur en via toets 5. U kunt de technische dienst bereiken voor alle soorten onderhoudsvragen maar dus niet meer voor reparatieverzoeken. Dat kan dus voortaan snel en goed rechtstreeks met de aannemer via toets 4!